راهنمایی مختصر در سفر 7 روزه به استانبول


بدون شک همه شما از زیبایی کشور ترکیه اطلاع دارید و می دانید که بیشترین تقاضا برای سفر هر سال به ترکیه اللخصوص استانبول اختصاص دارد.اما چرا استانبول؟یکی از خاص ترین شهر ها در جهان که زیبایی منحصر به فردی از جاهای دیدنی گرفته تا غذاهای متنوع را شامل می شود.اگر قصد دارید اطلاعاتی کامل درباره هزینه سفر و هزاران موضوع دیگه داشته باشید پیشنهاد می شود به سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایید.یکی از این وبسایت ها مجله Wikiparvaz می باشد.

کدام غذاهای معروف استانبول را میل کنیم؟

میشه از دونر کباب گذشت؟

بدون شک دونر کباب یکی از غذاهای پر طرفدار در ایران و استانبول می باشد.این دونر ها می تواند در دو نوع گوشت و مرغ برایتان سرو شود.می توانید ترکیب این دو را باهم میل کنید و یک تجربه بی نظیر را داشته باشید. که یک دورچین بسیار منحصر به فرد در کنار این غذای جذاب برایتان آورده می شود.

کفته چیست که انقدر ازش تعریف می کنند؟

یکی از غذاهایی مورد پسند عام می باشد، که ترکیبی از گوشت،پیاز و انواع ادویه ها بوده همچنین دارای شکلی گرد است.این غذا هم مانند دونر کباب دارای دورچینی مختص به خودش می باشد.

بورک چیست؟

با یکی از بهترین پیتزا های ترکیه آشنا شویم! از برگ های برنجی یا خمیر های لایه ای در این پیتزا لذت ببریم؟ لایه ها معمولا با خمیر یوفکا پخته می شود که قسمت جالب این ماجرا اینجاست، گوشت و مرغ همچنین انواع سبزیجات در بین این لایه ها قرار خواهند گرفت.

لاهماجون

لاهماجون نوعی نان ترکیه است که به صورت نان سبزیجات تهیه می ‌شود. روی این نان یک مخلوط از گوشت چرخ‌کرده، پیاز، گوجه فرنگی، فلفل قرمز و ادویه‌ ها قرار می‌گیرد.چرا وقتی میریم به ترکیه نباید از این غذا غافل شویم؟هیچ دلیل وجود ندارد، به جرات یکی از محبوب ترین غذاها می باشد.

مانتی همان راویولی ایتالیایی

با یکی از اصیل ترین غذا های ترکیه آشنا شوید.فرض کنید یه خمیر های نازکی وجود دارند که بین آنها مانند بعضی از غذاهای فوق از گوشت و ... استفاده می شود.

کدام مراکز خرید پیشنهاد می شود؟

قبل از بررسی این موضوع شما جهت تهیه سوغاتی و یا خرید شخصی در سفر 7 روزه به استانبول نیاز دارید با یک سری از اصلی ترین مراکز خرید آشنا شوید.به همین دلیل در این قسمت به بررسی 3 تا از اصلی ترین آنها پرداخته ایم، پس همراه ما باشید.

الیویوم

مرکز خرید الیویوم یکی از مشهوترین مراکز خرید استانبول می باشد.اگر خواستید به این مال بروید به یاد داشته باشید باید به منطقه زیتینیورت مراجعه کنید.

وادی

با رفتن به یکی دیگر از مرکز خرید های بسیار لوکس استانبول می توانید تمام وسیله هایی که می خواهید را فراهم کنید.

آکسارای

در منطقه اکسارای می توانید یک مال بسیار متفاوت با ظاهر بسیار شیک مشاهده کنید.

کلام آخر

با توجه به مطالب گفته شده یک موضوع فقط می ماند آن هم هزینه سفر به استانبول می باشد.شما می توانید با در نظر گرفتن یک سری عوامل مثل مکان اقامت،هزینه بلیط هواپیما همچنین کلاس پروازی و غیره در کاهش هزینه های خود تاثیر مثبت بگذارید.به یاد داشته باشید هدف اصلی ما از سفر لذت بردن می باشد.امیدواریم با در نظر گرفتن این موضوع بهترین سفر 7 روزه به استانبول را تجره کنید.

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 8

مجله جهان یار شما برای مطلع شدن از انواع موضوعات مرتبط با سفر می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما