تجربه ای متفاوت در سفر سه روزه به استانبول


اگر می خواهید بعد از شهری مثل دبی تجربه ای متفاوت تر را تجربه کنید، پیشنهاد من به شما شهر استانبول پایتخت ترکیه می باشد.استانبول یک شهر بسیار متفاوت از نظر تاریخ و فرهنگ می باشد.هر ساله این شهر میزبان گرم بسیاری از مسافرین که در ایام نوروز یا استراحت خود، برای دید و بازدید از جاهای دیدنی استانبول آمده اند، می باشد.مجله جهان یک مقاله دیگه برای شما کاربران عزیز فراهم کرده است و توجه شما را به ادامه مطلب جلب می کند.سفر سه روزه به استانبول را می توانید به همراه تور های مسافرتی تجربه کنید تا لذت سفرتان چند برابر شود.

از کدام جاذبه های استانبول دیدن کنیم؟

میدان تقسیم

میدان مرکزی در استانبول، به عنوان قلب شهر شناخته می ‌شود.بدون شک اگر به این قسمت از شهر استانبول بروید یک تجربه متفاوت را برای خود می سازید.می توانید به همراه خانواده در رستوران های آنجا مشغول غذا خوردن شوید و از فرهنگ بومی آنجا لذت ببرید.

جزایر پرنس

این جزایر پرنس چیست که همه تعریفش را می کنند؟اگر به خلیج استانبول بروید این مجموعه جزیره ها را میبینید.اگر سفر سه روزه به استانبول شما در ایام شلوغی بود می توانید به این جزیره رفته و سرشاژ از انرژی خوب شوید.با رفتن به این جزیره ای که وسط دریاست، می توانید مشغول میل کردن غذاهای سنتی شوید و از منظره نهایت لذت را ببرید.چی از این بهتر برای رفع خستگی سال؟

کدام موزه را پیشنهاد می کنید؟

چرا وقتی داریم سفر سه روزه به استانبول تجربه میکنیم از دیدن موزه ها غافل شویم؟ لازم است بگویم استانبول سرشار از موزه های معروف جهان است.هر کدام از این موزه های دارای زیبایی خاص خودش می باشد اما در این قسمت به دو تا اصلی ترین آنها پرداخته ایم.

موزه ایاصوفیه

موزه ایاصوفیه در ابتدا یک کلیسا بوده که طی مدت زمانی که سپری شده است به مسجد و سپس موزه شده است.بدون شک کسانی که در استانبول زندگی می کنند به هر کسی که به عنوان گردشگر آنجا می آید دیدن از این موزه را پیشنهاد می کنند.لازم به ذکر است برای علاقه مندان بگویم که اگر به این موزه بروید محو معماری فوق العاده آن خواهید شد.

موزه توپکاپی

با محل اقامتی سلطنتی که در ایام قدیم مورد استفاده پادشاهان بوده است آشنا شوید.در حال حاضر تبدیل به موزه شده است و مجسمه های قدیمی زیبایی متفاوتی را به آنجا داده است.همچنین با وجود ویژگی های دیگر این موزه را از سایر موزه های دیگر جدا کرده است.

منبع:wikiparvaz

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 6

مجله جهان یار شما برای مطلع شدن از انواع موضوعات مرتبط با سفر می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما