نکات طلایی مراکز تفریحی دبی (قسمت دوم)


می توان با مراجعه به مراکز تفریحی دبی یک تجربه متفاوت برای خود بسازیم. بدون شک شهر دبی با این همه مدرن بودن می تواند در حوزه های مختلف اللخصوص تفریح حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.وقتی از دبی صحبت می شود بدون شک همه ذهنشان به سمت موضوعاتی مانند جاهای دیدنی دبی کجا هستند، می رود.در این مقاله به صورت کلی درباره این موضوعات صحبت می کنیم.

پیشنهاد شما برای جاهای دیدنی دبی چیست؟

وقتی صحبت از دبی می شود تمام مردم چرا می گویند این شهر خیلی مدرن است؟ چند دلیل اصلی دارد. معماری های فوق العاده ای در این شهر وجود دارد، علم این شهر بسیار پیشرفته می باشد و هزاران دلیل دیگر.

با توجه به این موضوعات دبی کاملا حق دارد که در خاورمیانه به عنوان اصلی ترین مرکز خرید معروف شود.بهترین سواحل دبی با امکاناتی بی نظیر مثل ساحل جمیرا،دهکده جهانی و غیره شما را مبهوت زیبایی خود می کنند.بیایید زمان را از دست ندهیم و به بررسی اصلی ترین مراکز تفریحی دبی بپردازیم.

دهده جهانی چیست همه ازش صحبت می کنند؟

اگر به دبی رفتید برای تهیه سوغاتی و مخصوصا صنایع دستی با مراجعه به این مکان دیدنی می توانید تمام نیاز های خود را رفع کنید،اما چه جوری؟ 26 کشور جهان در اینجا میزان گرم شما برای خرید هستند.بگذارید مثالی از کشور عزیز خودمان ایران بزنم.یک غرفه ای به اسم غرفه ایران در آنجا وجود دارد، هر چه قدر از زیباییش بگویم کم گفتم، باید خودتان ببینید تا متوجه بشوید.

چه زمانی می توانیم از نمایشگاه های آنجا دیدن کنیم؟بهتر است در ماه نوامبر تا حداکثر آوریل سفر کنید تا از زیبایی دهکده غافل نشوید.

شهر بازی آی ام جی مکانی بسیار متفاوت!

شما را با برترین شهر بازی دنیا آشنا می کنیم!چرا می گویم برترین؟ به قدری بزرگ و گسترده در این حوزه می باشد که در دنیا جای رقابتی نگذاشته است.مساحتی 140 هزار متر مربعی به نظر شما جای صحبت می گذارد.مجله جهان شما را به دیدن از این جای دیدنی دبی دعوت می کند.

آکواریوم لاست چمبرز پیشنهاد اصلی ما به شماست

هر چه قدر از شگفتی این آکواریوم به شما بگویم کم گفته ام.اگر به هتل آتلانتیس بروید می توانید آکواریوم مذکور را مشاهده کنید.برای کسانی که علاقه به دنیای زیر آب دارند می تواند یک تجربه متفاوت برایشان سازد.در این آکواریوم نمایش های بسیار زیبا و متنوعی برایتان اجرا می کنند تا نهایت لذت را ببرید.آکواریوم لاست چمبرز یکی از اصلی ترین مراکز تفریحی دبی به حساب می آید و همه گردشگران در سفرشان از اینجا دیدن می کند.

منبع:safar.today

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 6

مجله جهان یار شما برای مطلع شدن از انواع موضوعات مرتبط با سفر می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما