بهترین رستوران های استانبول در یک نگاه!


یکی از اصلی ترین انتخاب های گردشگران برای مشافرت، شهر استانبول می باشد.معمولا در این شهر توریسی هر جایی که قدم می داری از رستوران های محلی تا لوکس را مشاهده می کنی. در این مقاله سعی کرده ایم بهترین رستوران استانبول را برای شما معرفی کنیم تا زمانی که همراه تور های مسافرتی شده و یا شخصی سفر کردید، آگاهی داشته باشید.بعضی از رستوران ها خودشان به نوعی جز مناطق دیدنی استانبول به حساب می آیند چراکه منظره بسیار خوبی را برای میل کردن غذا به شما هدیه داده اند.

رستوران لوکانتا مایا چیست که سرزبان همه است؟

بهتر است بگویم به نوعی بهترین رستوران های استانبول با این رستوران رقیب هستند. جلوی درب ورودی این رستوران به قدری شلوغ می باشد که سرگیجه میگیرید. با رفتن به این رستوران افتخار لذت بردن از غذاهایی که زیر نظر سرآشپز دیدم شنول پخت می شود را دارید.معمولا این رستوران رسپی خاصی را برای خود دارد به طوریکه هیچ شخصی نمی تواند آن را حدس بزند.بهترین و لذیذ ترین غذاهایی که در این رستوران برای شما تبخ می شود، مجوش و زوکینی فریترز می باشد.

رستوران روملی حصار اسکله را تجربه کنید

این رستوران جلوه خاصی دارد، در سایه قلعه ای که از قدیم یعنی زمان عثمانی باقی مانده است می باشد.این رستوران کوچک ولی بسیار دنج همچنین منحصر به فرد می باشد.اگر کلبه ماهیگیری را از نزدیک یا داخل برنامه های تلوزیونی دیده باشد، می توانید شبیه سازی از فضای روملی را در ذهنتان داشته باشید.یکی از جاهای دیدنی که در ابتدای مقاله گفتیم همین رستوران می باشد.تماشای غروب آفتاب هنگام میل کردن غذا واقعا تجربه خوبیست.این رستوران یکی از بهترین رستوران های استانبول می باشد، پس بهتر است قبل از رفتن به این رستوران جزئیات رزرو و وضعیت آن را بررسی کنید، زیرا ممکن است به دلیل محبوبیت بالا، جای خالی در این رستوران محدود باشد.

می دانید که تور های مسافرتی که معمولا از 1 تا 10 روز میزبان گرم شما هستند در واقع راهی برای کاهش هزینه فردی برای سفر به دبی می باشند.چراکه اگر با خانواده سفر کنید به طور شخصی در مقایسه با تور از هزینه های بیشتری برخوردار است. بنده اگر بخواهم به عنوان مثال سفر سه روزه به استانبول را همراه تور تجربه کنم از این مکان دیدنی غافل نمی شوم.

رستوران نصرت جز بهترین رستوران های استانبول

بیایید صاف و رو راست باشیم، سرآشپز نصرت از قدیم تا به الان سر و صدای زیادی در فضای مجازی و واقعی تولید کرده است.به قدری محبوب است که همه گردشگران از هر جای دنیا به این رستوران برای میل کردن غذاهای بی نظیر می آیند.

منبع:wikiparvaz

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 7

مجله جهان یار شما برای مطلع شدن از انواع موضوعات مرتبط با سفر می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما