راهنمای بهترین هتل های دبی (قسمت سوم)


یکی از اصلی ترین دغدغه های فکری مردم در مسافرت به دبی این است که، بهترین هتل های دبی برای اقامت کدام اند؟اما این سوال یک جواب سوالی به همراه می آورد، منظورتان از بهترین هتل ها چیست؟ قطعا چنین شهر مدرن و شیکی دارای هتل های 2 تا 7 ستاره می باشد.در ادامه مطلب به بررسی یکی از هتل های 3 و 7 ستاره می پردازیم.از لحاظ اقتصادی بدون شک هتل های دو و سه ستاره می تواند گزینه خوبی باشد.اما اگر بودجه کافی برای هتل های 7 ستاره را دارید پیشنهاد می شود در آنجا اقامت داشته باشید تا نهایت لذت را ببرید.

توضیحاتی درباره هتل 7 ستاره

میزان امکانات هتل های ستاره بالاتر به مراتب از ستاره های پایین تر بیشتر خواهد بود.هتل های 7 ستاره میزان خدمات،امکانات و ... متنوع تری نسبت به هتل 5 ستاره دارند.زیبایی هتل های 7 ستاره اصلا قابل قیاس با 5 ستاره نیست، نه اینکه هتل 5 ستاره معماری جالبی نداشته باشد ولی 7 ستاره جذاب تر و شیک تر ساخته شده است.در کل هتل های 7 ستاره دبی نه تنها جز بهترین هتل های دبی به حساب می آیند بلکه در جهان هم دنبال رقیب می گردند.

هتل برج العرب بهترین هتل 7ستاره

اگر به ساحل جمیرا بروید یک هتلی با معماری بسیار متفاوت خواهید دید.این هتل در یک جزیره بسیار کوچک به فاصله 280 متری ساحل جمیرا روی آب می باشد.این هتل قابل مقایسه با هتل های جهان نمی باشد.هتلی بسیار متفاوت که شکل بادبانی دارد و سرشار از شگفتی و امکانات می باشد. از طریق یک پل می توانید از روی ساحل جمیرا به سمت هتل راهی شوید.یکی دیگر از دلایلی که می گوییم یکی از بهترین هتل های خاورمیانه هتل برج العرب است ساحل جمیرا می باشد.ساحل جمیرا خودش به تنهایی بیانگر زیبایی دبی می باشد،همچنین این هتل به زیبایی این شهر افزوده است.شما دسترسی کامل به خودروهای مدرن،رستوران های بسیار مجلل و به خیلی از امکانات دیگر در این هتل دارید.

به دلیل اینکه اقامت در هتل برج العرب از هزینه زیادی برخوردار خواهد بود پیشنهاد می شود در ابتدا حتما از هزینه سفر به دبی مطلع شوید.با اینکار آگاهی خود را از میزان مخارج مصرفی در سفر به دبی بالاتر می برید.

توضیحاتی درباره هتل 3 ستاره

نیاز نداریم که در سفر به دبی حتما به هتل های 7 ستاره برویم.هدف ما از مسافرت به دبی لذت بردن از آن می باشد.به همین خاطر می توانیم در هتل های 3 ستاره اقامت داشته باشیم اما کدامشان؟کی گفته است که هتل های 3 ستاره جز بهترین هتل های دبی به حساب نمی آیند؟با من همراه شوید تا با یکی از معروف ترین آنها اشاره کنم.

هتل عربین پارک پیشنهاد مجله جهان به شماست

داریم شما را با یکی از هتل های میان رده با 9 طبقه و 98 اتاق آشنا میکنیم.امکانات متنوعی مانند کتابخانه، سالن ورزشی، استخر روباز و … را به مهمانانش ارائه می‌دهد.تور های مسافرتی در سفر سه روزه به دبی این هتل را قطعا پیشنهاد می کنند، البته ممکن است هتل دو ستاره ای مثل هتل کویینز دبی را هم به شما پیشنهاد کنند.

منبع:safar.today

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 7

مجله جهان یار شما برای مطلع شدن از انواع موضوعات مرتبط با سفر می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما