راهکار هایی برای کاهش هزینه سفر به استانبول


بدون شک کشور ترکیه یکی از اصلی ترین جاهای توریستی در دنیا محسوب می شوند.هر ساله بیشترین پرواز های هواپیمایی برای سفر به ترکیه و دبی می باشد.شما می توانید طی پرواز 2 الی 3 ساعته به استانبول پایتخت ترکیه برسید.بسیاری از افراد به دنبال راهکار هایی برای کاهش هزینه سفر به استانبول می باشند.دلیل اصلی آن هم این است که این شهر مثل دبی توریستی ترین جای دنیا می باشد.وجود موزه ها، مراکز خرید و غیره رنگ و بویی خاصی به این دو شهر داده است.

قبل از شروع مطالب باید خدمتتان عرض کنم هزینه سفر به استانبول به عوامل زیادی بستگی دارد.ما در این مقاله سعی کرده ایم به اصلی ترین آنها بپدازیم.

هتل نقش اساسی در کاهش هزینه سفر به استانبول

بدون شک مردم هر جای این کره زمین اولین کاری که در قبل از سفر خود انجام می دهند، بررسی محل اقامت و رزرو کردن آن می باشد.به صورت کلی هتل های 2 تا 5 ستاره همگی هتل های درجه یکی هستند اما امکانات هر کدام نسبت به دیگری کمتر یا بیشتر خواهد بود.طبیعتا هیچ هتلی در تریکه و دبی را نمی توانیم بگوییم که علمکرد ضعیفی به دیگری دارد.همه هتل ها برای خدمت رسانی بیشتر با یکدیگر در حال رقابت هستند.

رستوران برای صرف وعده های غذایی

درست است که با مراجعه به بهترین رستوران های استانبول می توانیم مرغوب ترین و با کیفیت ترین غذای استانبول را میل کنیم، اما میتوانیم هزینه کمتری برای آن در نظر بگیریم.مثلا فرض کنید یک سفر 7 روزه به استانبول را دارید تجربه می کنید.می توانید در روز سوم به رستوران لوکانتا مایا مراجعه نمایید و نهایت لذت را ببرید. در باقی روز ها به رستوران های محلی بروید و طمع متفاوتی از غذاهای محلی را بچشید.همین کار در کاهش هزینه سفر به استانبول قدمی مثبت بر میدارد.

تور های گردشگری

به نظرتان بنده اگر بخواهم از تهران به شمال بروم آیا خودم تنهایی برم هزینه کمتری دارم یا با تور راهی شوم؟بدون شک تور.تور های گردشگری می توانند با دریافت مبلغی از شما یک تجربه بسیار مناسب را در شهر استانبول فراهم کنند.تور های مسافرتی با توجه به میزان بودجه شما انواع سفر ها با امکانات متفاوت اراده می دهد.از بلیط پرواز در کلاس فرست کلس گرفته تا بهترین هتل های ممکن حال حاظر.

عامل آخر خرید می باشد!

استانبول معدن عطر، لباس و غیره می باشد.اگر مسافران در کنار سفر، خرید هم بخواهند بکنند لازم است به آنها بگویم باید بودجه بیشتری را با خود به این شهر ببرند.

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 8

مجله جهان یار شما برای مطلع شدن از انواع موضوعات مرتبط با سفر می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما